Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Meten is weten – fact based CX

Wat is Customer Journey Mining?

Customer Journey Mining staat voor het proces van monitoren, analyseren en rapporteren van Customer Journey-data en -verbetertrajecten en van customer feedback. Organisaties willen immers weten of de bedachte en geïmplementeerde 9+ Designconcepten ook daadwerkelijk bijdragen aan een betere beleving tijdens de klantreis, en dus aan realisatie van de vooraf gestelde doelstellingen. Ofwel: heeft de Customer Journey (belevingstechnisch) ‘zin’ gehad?

Daarnaast kan het monitoren, analyseren en rapporteren van het feitelijke (online en offline) klantgedrag in de Customer Journey, samen met feedback uit Voice of the Customer- methodieken nuttige inzichten opleveren om eventuele verdere verbeteringen te kunnen doorvoeren. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de verbeteringen beklijven (borgen) en onderdeel worden van een nieuwe ‘Way of Working’?

  

Waarom Customer Journey Mining met Altuïtion?

Altuïtion heeft veel ervaring met het inrichten van customer feedback-programma’s, zowel in de consumentenmarkt als in B2B-sectoren. Omdat we als Customer Experience Consultancy niet de slager willen zijn die zijn eigen vlees keurt, werken we daartoe samen met twee onafhankelijke gespecialiseerde partnerorganisaties: Underlined en CYS. Beide zijn in Nederland leidend in co-creatie met datadriven Customer Journey Analytics, respectievelijk klantfeedbackopzet en -monitoring.






 

Customer Journey Mapping


Waar, wanneer en hoe de emotionele connectie maken


Lees verder

Customer Journey
Making


Onderscheidende, relevante en impactvolle experiences  


Lees verder

Customer Journey Management


Samen succesvol sturen op customer excellence


Lees verder

Klantcases

Bavaria

Bekijk case



Meer klantcases

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten