Sluiten

Voor organisaties die hun management of medewerkers willen laten kennismaken met het fenomeen Customer Experience en het 9+ gedachtegoed, verzorgt Altuïtion jaarlijks tientallen (meestal in-company) 9+ Workshops.

Deelnemers aan de 9+ Workshop krijgen de gelegenheid om zelf aan te geven wat hun persoonlijke beleving bij de huidige dienstverlening is, en wat in hun ogen de gewenste beleving bij de dienstverlening zou moeten zijn. Daarna leren zij onder begeleiding hun ‘gaps’ en ‘moments of truth’ aan te geven en in co-creatie oplossingsrichtingen te formuleren. Altuïtion’s 9+ filosofie en Customer Journey-aanpak bieden hierbij een duidelijke toegevoegde waarde.

De 9+ Workshop bestaat uit twee onderdelen. In blok 1 wordt aan de hand van inspirerende voorbeelden de 9+ filosofie toegelicht. In blok 2 gaan de deelnemers aan de slag. Ze maken kennis met de Customer Journey ESPE™-methode aan de hand van specifieke voorbeelden en cases aan de hand van de eigen dienstverlening, en leren hoe de opgedane inzichten kunnen worden doorvertaald in 9+ klantbelevingsmanagement in de eigen organisatie.

Stephan van Slooten
Managing Partner

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.





    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.