Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Activerende inspiratie over klantgerichte innovatie

Voor organisaties die hun management of medewerkers willen laten kennismaken met het fenomeen Customer Experience en het 9+ gedachtegoed, verzorgt Altuïtion jaarlijks tientallen (meestal in-company) 9+ Workshops.

Deelnemers aan de 9+ Workshop krijgen de gelegenheid om zelf aan te geven wat hun persoonlijke beleving bij de huidige dienstverlening is, en wat in hun ogen de gewenste beleving bij de dienstverlening zou moeten zijn. Daarna leren zij onder begeleiding hun ‘gaps’ en ‘moments of truth’ aan te geven en in co-creatie oplossingsrichtingen te formuleren. Altuïtion’s 9+ filosofie en Customer Journey-aanpak bieden hierbij een duidelijke toegevoegde waarde.

De 9+ Workshop bestaat uit twee onderdelen. In blok 1 wordt aan de hand van inspirerende voorbeelden de 9+ filosofie toegelicht. In blok 2 gaan de deelnemers aan de slag. Ze maken kennis met de Customer Journey ESPE™-methode aan de hand van specifieke voorbeelden en cases aan de hand van de eigen dienstverlening, en leren hoe de opgedane inzichten kunnen worden doorvertaald in 9+ klantbelevingsmanagement in de eigen organisatie.

  

Customer JourneyX 
Management


Customer Journey Mapping, Making, Mining en Management: geïntegreerd


Lees verder

Customer Journey Mapping


Waar, wanneer en hoe de emotionele connectie maken


Lees verder

Customer Journey
Making


Onderscheidende, relevante en impactvolle experiences  


Lees verder

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten