Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

We delen van harte ruim 20 jaar CX-kennis, -vaardigheden en -fascinatie

​​​​​​Naast Customer JourneyX Management en 9+ Ways of Working is competentieontwikkeling al jaren een kernactiviteit van Altuïtion. Niet alleen verzorgen we veel incompany-opleidingen en workshops, ook verzorgen we gastdocentschappen op het CX-vakgebied - onder meer aan de Nyenrode Business School, de AOG School of Management, de School for Customer Management, diverse HBO-opleidingen en SRM.



Op dit moment bieden we de volgende opleidingen aan, die alle ook als in company-variant kunnen worden georganiseerd. 

      

Onze dienstverlening

Customer JourneyX 
Management


Customer Journey Mapping, Making, Mining en Management: geïntegreerd


Lees verder

9+
Way of Working


CX is te belangrijk om alleen aan de afdeling CX over te laten



Lees verder

Competentieontwikkeling



CX-vaardigheden en CX-competenties ontwikkeld



Lees verder

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten