Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Eigen professionals die Customer Journey-technieken beheersen

In combinatie met een Customer Journey Mapping-project biedt Altuïtion opdrachtgevers de mogelijkheid een of meerdere medewerkers aan te melden voor een Customer Journey ESPE™ Master-opleiding.

Dit opleidingsprogramma bestaat uit vijf modules en stelt deelnemers in staat om zelfstandig nieuwe Customer Journey Mapping-projecten te begeleiden. De opleiding loopt synchroon aan de uitvoering van de Customer Journey, waarbij de deelnemers zo snel mogelijk bij de uitvoering worden betrokken voor een maximaal leereffect.

De 5 modules zijn:
  1. Touchpointanalyse
  • Scope, doel en doelgroepbepaling van een Customer Journey;
  • Analyseren huidige processen en contactmomenten (integrale touchpointanalyse);
  • Structureren informatie in voorlopige klantprocesstappen.
  1. Belevingsinterviews
  • Begrijpen van onderzoekstechnieken (laddering, metaforen);
  • Achterhalen (on)bewuste drijfveren, behoeften en (vaak onuitgesproken) verwachtingen;
  • Doorleven van Belevingsklassiekers™.
  1. Belevingsanalyse
  • Individuele observaties vertalen naar generieke, relevante inzichten en belevingsthema’s;
  • Vaststellen van de emoties per processtap in een Emotiecurve.
  1. Creëren 9+ ideeën en 9+ concepten
  • Identificeren Momenten van de Waarheid voor de klant;
  • Genereren 9+ ideeën op basis van Emotional Design Principles.
  1. Next Steps
  • Hulpmiddelen voor het waarmaken van 9+ ideeën;
  • Hulpmiddelen voor het doorleven en borgen van de klantbeleving;
  • Inzetten Belevingsklassiekers™ voor nieuwe Customer Journeys.

Altuïtion heeft afgelopen jaren al bijna 200 Customer Journey ESPE™ Masters in-company mogen opleiden.
 

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten