Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Leren kijken, denken en doen vanuit Customer Journeys

Deze masterclass is geschikt voor marketing- en marketingcommunicatie- professionals die het rendement van hun marketing- en communicatie-inspanningen willen verhogen door ze een integraal onderdeel te laten zijn van de (online en offline) Customer Journey. In plaats van losse boodschappen, betekenisvolle communicatie tijdens een reis van contactmomenten die de doelgroep echt raakt. In plaats van enkel ‘zenden’, een (emotionele) interactie met de klant.

Deelnemers aan de Masterclass Customer Journey leren:
•    Wat de ideale Customer Journey is;
•    Wat de meerwaarde van Customer Journeys en denken vanuit klantbeleving is;
•    Hoe zij hun organisatie meekrijgen in het realiseren van de ideale Customer Journey;
•    Waar ze echt het verschil kunnen maken in de Customer Journey en hoe ze dat kunnen blijven doen;
•    Hoe ze een betere beleving tot stand kunnen brengen tegen lagere kosten. 

Customer JourneyX 
Management


Customer Journey Mapping, Making, Mining en Management: geïntegreerd


Lees verder

9+
Way of Working


CX is te belangrijk om alleen aan de afdeling CX over te laten



Lees verder

Competentieontwikkeling



CX-vaardigheden en CX-competenties ontwikkeld



Lees verder

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met ons op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten, Managing Partner

Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!

- Wilfred Achthoven, Managing Partner