Deze masterclass is geschikt voor marketing- en marketingcommunicatie- professionals die het rendement van hun marketing- en communicatie-inspanningen willen verhogen door ze een integraal onderdeel te laten zijn van de (online en offline) Customer Journey. In plaats van losse boodschappen, betekenisvolle communicatie tijdens een reis van contactmomenten die de doelgroep echt raakt. In plaats van enkel ‘zenden’, een (emotionele) interactie met de klant.
Deelnemers aan de Masterclass Customer Journey leren:
• Wat de ideale Customer Journey is;
• Wat de meerwaarde van Customer Journeys en denken vanuit klantbeleving is;
• Hoe zij hun organisatie meekrijgen in het realiseren van de ideale Customer Journey;
• Waar ze echt het verschil kunnen maken in de Customer Journey en hoe ze dat kunnen blijven doen;
• Hoe ze een betere beleving tot stand kunnen brengen tegen lagere kosten.
Deelnemers aan de Masterclass Customer Journey leren:
• Wat de ideale Customer Journey is;
• Wat de meerwaarde van Customer Journeys en denken vanuit klantbeleving is;
• Hoe zij hun organisatie meekrijgen in het realiseren van de ideale Customer Journey;
• Waar ze echt het verschil kunnen maken in de Customer Journey en hoe ze dat kunnen blijven doen;
• Hoe ze een betere beleving tot stand kunnen brengen tegen lagere kosten.