9+ Klantbeleving als onderscheidende factor, maar ook als nieuwe kwaliteit
Klantbeleving zien als de nieuwe kwaliteit leidt bij (9+) organisaties tot het besef dat het uitvoeren van projecten en activiteiten op het uitdagende terrein van customer experience en 9+ klantbeleving vraagt om een integraal CX-framework, maar vooral ook om een gedeelde mindset van continue aandacht en continu verbeteren. Net als bij andere bekende vormen van kwaliteitsbeleving en -controle. In de visie van Altuïtion is het dan ook verstandig om zoveel mogelijk aan te sluiten op – in organisaties reeds bestaande – kwaliteitssystemen.
Voor de 9+ Way of Working betekent dat integreren met bestaande agile werkwijzen en andere werkwijzen waarin met multidisciplinaire teams organisatiebreed wordt gewerkt en geïnnoveerd. En dat met de juiste design- en implementatietools, met team & employee empowerment, slim feedbackmanagement en het breed in de organisatie doorvoeren van het vanuit klantreizen kijken, denken en doen.
Voor Customer JourneyX Management betekent dat aansluiten op klantkwaliteit-KPI’s door de gehele organisatie en op alle managementlagen en het ontwikkelen van de competenties op het gebied van Customer Journey Mapping, Making, Mining en Management. Klantbeleving als de nieuwe kwaliteit vraagt immers om nieuwe competenties op terrein als emotionele klantreizen, emotioneel ontwerp van serviceconcepten, sturen op emotionele feedback en om emotionele dashboards op basis van de juiste data en analytics.
Altuïtion helpt je graag bij het maatwerk dat nodig is om 9+ klantbeleving en CX-activiteiten maximaal aan te laten sluiten bij uw huidige filosofie van continu (teambased en agile) verbeteren, inclusief een framework en complete toolset die de kwaliteitsbeheersing van alle CX-activiteiten borgen.