Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

CX-professionals zijn bijzonder schaars: wij bieden ze u

Wij zien bij opdrachtgevers steeds meer initiatieven voor het opstarten, inrichten en uitbouwen van een Customer Experience-team. Hierdoor krijgen wij ook regelmatig vragen van opdrachtgevers om hierbij te helpen, zowel bij het opzetten van de organisatie, het ontwikkelen van de competenties, als bij het bemensen van (nieuwe) teams. Daarnaast kunnen wij reeds ingerichte Customer Experience-teams en eventueel ook Marketing- en Marketing Intelligence-afdelingen helpen bij het tijdelijk invullen van functies, zoals bijvoorbeeld bij zwangerschapsverlof van medewerkers.

Wij hebben hiervoor eigen allround Customer Experience-medewerkers in dienst die op detacheringsbasis breed binnen het vakgebied van Customer Experience kunnen worden ingezet en gespecialiseerd zijn in Customer Journeys, Customer Insights en Belevingsonderzoek. Ook indien specifieke competenties gevraagd zijn op het gebied van Customer Experience zoals Customer JourneyX Management, de inzet van Belevingsklassiekers™, inrichten NPS-programma’s en Closed Loop Feedback of Service Design kunnen wij organisaties ondersteunen, begeleiden en desgewenst  ook opleiden en coachen.

Het team specialisten 


Danique Veeneman
Engagement Engineer

Wilfred Achthoven
Directeur

Hilde van Baal
Engagement Engineer

Stephan van Slooten
Partner

Merel Bakermans
Engagement Engineer

Berry Veldhoen
Directeur

Janine Himpers
Engagement Engineer

Luc Kleijnen
Engagement Engineer

Jaap Jansens
Engagement Engineer

Julia Janssen
Management Support

Karien van Nunen
Management Support

Joris Willems
Engagement Engineer

Lasse Goud
Engagement Engineer

Marcel Weber
Engagement Engineer

Johan Pals
Financial Controller

Joep van Rensch
Associate 

Paul Mutsaers
Associate

Marcel Aalders
Associate

Paul Koopman
Associate

Wim Buedts
Associate

Rob Brosens
Associate

Albert Gast
Associate