Wij zien bij opdrachtgevers steeds meer initiatieven voor het opstarten, inrichten en uitbouwen van een Customer Experience-team. Hierdoor krijgen wij ook regelmatig vragen van opdrachtgevers om hierbij te helpen, zowel bij het opzetten van de organisatie, het ontwikkelen van de competenties, als bij het bemensen van (nieuwe) teams. Daarnaast kunnen wij reeds ingerichte Customer Experience-teams en eventueel ook Marketing- en Marketing Intelligence-afdelingen helpen bij het tijdelijk invullen van functies, zoals bijvoorbeeld bij zwangerschapsverlof van medewerkers.
Wij hebben hiervoor eigen allround Customer Experience-medewerkers in dienst die op detacheringsbasis breed binnen het vakgebied van Customer Experience kunnen worden ingezet en gespecialiseerd zijn in Customer Journeys, Customer Insights en Belevingsonderzoek. Ook indien specifieke competenties gevraagd zijn op het gebied van Customer Experience zoals Customer JourneyX Management, de inzet van Belevingsklassiekers™, inrichten NPS-programma’s en Closed Loop Feedback of Service Design kunnen wij organisaties ondersteunen, begeleiden en desgewenst ook opleiden en coachen.