Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Becoming a 9+ organization together

JourneyX Management

Customer & Employee Journey Mapping, Making, Mining, and Management – Integrating CX & EX

Read more

9+ Way of Working

Transforming throughout the chain – Organizing CX & EX

Read more

Competence development

CX- & EX competences and skills in your organization – Learning CX & EX

Read more
 

Case

NS

Qualitative customer research can sometimes produce surprising results. This is what Dutch railway operator NS (Nederlandse Spoorwegen) experienced a few years ago. 

+

Case

Interpolis

Interpolis lifted her Customer Experience Management to the next level with the support of Altuïtion. 

+

Case

Police

Altuïtion researched two Employee Journeys for the National Dutch Police.

+
 


View more customer cases

 

More Altuïtion customers







 

Take a look at the list of Altuïtion customers

Our team of dedicated specialists

Altuïtion is supported by its team of experienced consultants with at least three to five years of proven experience in change processes carried out in customer or team participation. The key words that define our experts are fresh, honest, innovative, focused on content, and focused on demonstrable results.  

 

Danique Veeneman
Engagement Engineer

Wilfred Achthoven
Managing Partner

Hilde van Baal
Engagement Engineer

Stephan van Slooten
Managing Partner

Anne Smits
Engagement Engineer

Marjolein Mens
Senior Consultant
Luc Kleijnen
Engagement Engineer

Anne-Florine Holtrigter
Young Professional

Merel Bakermans
Engagement Engineer

Lieke de Schipper
Engagement Engineer

Maartje Mutsaers
Young Professional

Lasse Goud
Engagement Engineer

Marieke Smeets
Young Professional

Annemarie Baudoin
Management Support
Rien Brus
Managing Consultant
Janine Himpers
Engagement Engineer

Aïsha Langerak
Engagement Engineer

Jeroen Stoot
Engagement Engineer

Johan Pals
Financial Controller

Joep van Rensch
Associate 

Peter Stroink
Associate

Paul Mutsaers
Associate

Marcel Aalders
Managing Consultant

Valerie Vafi
Founder CX recruitment agency
Paul Koopman
Associate

Wim Buedts
Associate

Jeffrey Himpers
Associate

Rob Brosens
Associate

Albert Gast
Associate

Pascale Roubroeks
Associate

Maayke Fluitman
Associate

Hilde van Gestel
Associate

"Altuïtion is voor mij hospitality in het kwadraat"

- Danique Veeneman
 
"Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!" 

- Wilfred Achthoven
 "Ik ontdek elke dag de wereld van de klant"

- Hilde van Baal
‘’In co-creatie met opdrachtgevers een 9+ dienstverlening ontwikkelen is voor mij werk én hobby. Nooit meer vrije tijd? Het tegenovergestelde!''
- Stephan van Slooten
 "Bij het spelen van spelletjes gaat het niet alleen om het doel: winnen of verliezen, juist de gezamenlijke ervaring en emotie maken het memorabel"

- Anne Smits
 
 
"Wat je aandacht geeft, groeit!"

- Marjolein Mens
 "Bij tennis kun je scoren met een ace, maar vaker bouw je een punt zorgvuldig op. Zo werkt het ook met klantbeleving. Winnen moet je organiseren, stap voor stap."

- Luc Kleijnen
 "Succes behalen met teams, dat is voor mij pas echt topsport!"


- Merel Bakermans
 "Met de juiste ingrediënten creëren we samen een 9+ beleving!"

- Maartje Mutsaers
 "Samen 9+'en (laten) scoren is een feestje!"

- Lasse Goud
 "Altijd in ontwikkeling"

- Marieke Smeets
 
"Teamwork makes the dream work!"

- Annemarie Baudoin
 
"Buiten winnen is binnen beginnen"

- Rien Brus
“Het geheim van balans is meebewegen op de golven van het leven”
 
- Janine Himpers
 "Met de juiste strategie kunnen we samen winnen!"

- Aïsha Langerak
 "Vanuit nieuwsgierigheid ga ik op ontdekkingstocht naar de mooiste beleving"

- Jeroen Stoot
“It’s all about balance”

- Johan Pals
 "Echt goede klantinzichten breken dwars door vastgelopen bedrijfsdiscussies heen!" 

- Joep van Rensch
 
 "Optimaliseren van CX en EX vereist merk-waardige communicatie, een scherpe positionering en uitstekende reputatie."

- Peter Stroink
 "Don’t tell me you’re funny, but tell me your joke"

- Marcel Aalders
"Behandel de ander zoals de ander behandeld wil worden"

- Valerie Vafi
 "Revealing and unraveling emotions is not a science, merely an art"

- Wim Buedts
 "Beleving (in)bouwen is iets waarop ik me elke dag weer verheug om mee aan de slag te gaan"


- Jeffrey Himpers
 "Wat je allemaal hoort en leert van klanten als je echt oprecht (door)vraagt! Elke keer (toch) weer een openbaring.... ook voor de klanten zélf!" 

- Rob Brosens
"Het gaat om ritme, dynamiek en het leggen van de juiste accenten"

- Albert Gast
"Het creëren van een positieve impact is een belangrijke drijfveer voor mij in mijn werk en privé."

- Pascale Roubroeks
"Food for thought"

- Maayke Fluitman
 
"CX kennis delen, inspireren en samen praktisch maken zodat het denken en werken vanuit de klant ook voor jou en jouw organisatie een tweede natuur wordt. Dat word ik blij van."

- Hilde van Gestel

See our jobs