Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Becoming a 9+ organization together

Customer JourneyX Management

Customer Journey Mapping, Making, Mining, and Management – Integrating CX

Read more

9+ Way of Working

Ownership throughout the chain – Organizing CX

Read more

Competence development

CX competences and CX skills at your organization – Learning CX

Read more
 

Case

Rabobank

Rabobank aims to be the most customer-focused financial services provider in the Netherlands by 2020. In order to achieve this strategic ambition, the bank started developing a new 9+ working method three years ago. 

+

Case

Signify

Signify is the new name for the former Philips Lighting. This market leader in lighting is rapidly transforming from a supplier of lamps and fixtures to a specialist in lighting systems and services for the professional market.

+
 

Case

NS

Qualitative customer research can sometimes produce surprising results. This is what Dutch railway operator NS (Nederlandse Spoorwegen) experienced a few years ago. 

+



View more customer cases

 

More Altuïtion customers

 

Take a look at the list of Altuïtion customers

Our team of dedicated specialists

Altuïtion is supported by its team of experienced consultants with at least three to five years of proven experience in change processes carried out in customer or team participation. The key words that define our experts are fresh, honest, innovative, focused on content, and focused on demonstrable results.  

 

Danique Veeneman
Engagement Engineer

Wilfred Achthoven
Directeur

Hilde van Baal
Engagement Engineer

Stephan van Slooten
Partner

Merel Bakermans
Engagement Engineer

Berry Veldhoen
Directeur

Janine Himpers
Engagement Engineer

Jaap Jansens
Engagement Engineer

Renée Kuin
Engagement Engineer

Luc Kleijnen
Engagement Engineer

Julia Janssen
Management Support

Joris Willems
Engagement Engineer

Lasse Goud
Engagement Engineer

Marcel Weber
Engagement Engineer

Johan Pals
Financial Controller

Joep van Rensch
Associate 

Paul Mutsaers
Associate

Marcel Aalders
Associate

Paul Koopman
Associate

Wim Buedts
Associate

Rob Brosens
Associate

Albert Gast
Associate

Maayke Fluitman
Associate

"Altuïtion is voor mij hospitality in het kwadraat"

- Danique Veeneman
 
"Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!" 

- Wilfred Achthoven
 "Ik ontdek elke dag de wereld van de klant"

- Hilde van Baal
‘’In co-creatie met opdrachtgevers een 9+ dienstverlening ontwikkelen is voor mij werk én hobby. Nooit meer vrije tijd? Het tegenovergestelde!
- Stephan van Slooten
 "Succes behalen met teams, dat is voor mij pas echt topsport!"


- Merel Bakermans
"Het is fantastisch om te zien hoe 9+ organisaties harde resultaten boeken door gericht in te zetten op
‘zachte’, emotionele factoren…..binnen én buiten!" 


- Berry Veldhoen
“Het geheim van balans is meebewegen op de golven van het leven”
 
- Janine Himpers
 "Verbinden is de sleutel om uit te groeien naar een 9+ organisatie"

- Jaap Jansens
"Echt winnen kan pas als ik de emoties ken en begrijp, van mezelf en van de ander'"

- Renée Kuin
 "Bij tennis kun je scoren met een ace, maar vaker bouw je een punt zorgvuldig op. Zo werkt het ook met klantbeleving. Winnen moet je organiseren, stap voor stap."

- Luc Kleijnen
 
"Voor klanten en collega's rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan…."

- Julia Janssen



 
''Klantbeleving is je elke dag opnieuw laten verrassen wat klanten écht bezig houdt en op basis hiervan continu verbeteren''

- Joris Willems
 "Samen 9+'en (laten) scoren is een feestje!"

- Lasse Goud
 "Klanten zien het vaak anders, maar wel beter"

- Marcel Weber
“It’s all about balance”

- Johan Pals
 "Echt goede klantinzichten breken dwars door vastgelopen bedrijfsdiscussies heen!" 

- Joep van Rensch
 "Don’t tell me you’re funny, but tell me your joke"

- Marcel Aalders
 "Revealing and unraveling emotions is not a science, merely an art"

- Wim Buedts
 "Wat je allemaal hoort en leert van klanten als je echt oprecht (door)vraagt! Elke keer (toch) weer een openbaring.... ook voor de klanten zélf!" 

- Rob Brosens
"Het gaat om ritme, dynamiek en het leggen van de juiste accenten"

- Albert Gast
"Food for thought"

- Maayke Fluitman

See our jobs