Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Becoming a 9+ organization together

JourneyX Management

Customer & Employee Journey Mapping, Making, Mining, and Management – Integrating CX & EX

Read more

9+ Way of Working

Transforming throughout the chain – Organizing CX & EX

Read more

Competence development

CX- & EX competences and skills in your organization – Learning CX & EX

Read more
 

Case

NS

Qualitative customer research can sometimes produce surprising results. This is what Dutch railway operator NS (Nederlandse Spoorwegen) experienced a few years ago. 

+

Case

Interpolis

Interpolis lifted her Customer Experience Management to the next level with the support of Altuïtion. 

+

Case

Police

Altuïtion researched two Employee Journeys for the National Dutch Police.

+
 


View more customer cases

 

More Altuïtion customers

 

Take a look at the list of Altuïtion customers

Our team of dedicated specialists

Altuïtion is supported by its team of experienced consultants with at least three to five years of proven experience in change processes carried out in customer or team participation. The key words that define our experts are fresh, honest, innovative, focused on content, and focused on demonstrable results.  

 

Danique Veeneman
Engagement Engineer

Wilfred Achthoven
Directeur

Hilde van Baal
Engagement Engineer

Stephan van Slooten
Partner

Berry Veldhoen
Directeur

Merel Bakermans
Engagement Engineer

Janine Himpers
Engagement Engineer

Lasse Goud
Engagement Engineer

Lieke de Schipper
Engagement Engineer

Luc Kleijnen
Engagement Engineer

Jeroen Stoot
Engagement Engineer

Julia Janssen
Management Support

Marcel Weber
Engagement Engineer

Johan Pals
Financial Controller

Anita van Hout
Management Support

Joep van Rensch
Associate 

Paul Mutsaers
Associate

Marcel Aalders
Associate

Paul Koopman
Associate

Wim Buedts
Associate

Rob Brosens
Associate

Albert Gast
Associate

Maayke Fluitman
Associate

Robert Vels
Associate

"Altuïtion is voor mij hospitality in het kwadraat"

- Danique Veeneman
 
"Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!" 

- Wilfred Achthoven
 "Ik ontdek elke dag de wereld van de klant"

- Hilde van Baal
‘’In co-creatie met opdrachtgevers een 9+ dienstverlening ontwikkelen is voor mij werk én hobby. Nooit meer vrije tijd? Het tegenovergestelde!
- Stephan van Slooten
"Het is fantastisch om te zien hoe 9+ organisaties harde resultaten boeken door gericht in te zetten op
‘zachte’, emotionele factoren…..binnen én buiten!" 


- Berry Veldhoen
 "Succes behalen met teams, dat is voor mij pas echt topsport!"


- Merel Bakermans
“Het geheim van balans is meebewegen op de golven van het leven”
 
- Janine Himpers
 "Samen 9+'en (laten) scoren is een feestje!"

- Lasse Goud
 "Bij tennis kun je scoren met een ace, maar vaker bouw je een punt zorgvuldig op. Zo werkt het ook met klantbeleving. Winnen moet je organiseren, stap voor stap."

- Luc Kleijnen
 "Vanuit nieuwsgierigheid ga ik op ontdekkingstocht naar de mooiste beleving"

- Jeroen Stoot
 
"Voor klanten en collega's rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan…."

- Julia Janssen



 
 "Klanten zien het vaak anders, maar wel beter"

- Marcel Weber
“It’s all about balance”

- Johan Pals
 "Echt goede klantinzichten breken dwars door vastgelopen bedrijfsdiscussies heen!" 

- Joep van Rensch
 "Don’t tell me you’re funny, but tell me your joke"

- Marcel Aalders
 "Revealing and unraveling emotions is not a science, merely an art"

- Wim Buedts
 "Wat je allemaal hoort en leert van klanten als je echt oprecht (door)vraagt! Elke keer (toch) weer een openbaring.... ook voor de klanten zélf!" 

- Rob Brosens
"Het gaat om ritme, dynamiek en het leggen van de juiste accenten"

- Albert Gast
"Food for thought"

- Maayke Fluitman

See our jobs