Het team
Bij Altuïtion werken door de wol geverfde Customer Experience Management Consultants met minimaal 3 tot 5 jaar aantoonbare ervaring met verandertrajecten uitgevoerd met klant-/team-participatie. Sleutelwoorden zijn fris, eerlijk, innovatief, inhoudelijk scherp en gericht op aantoonbare resultaten. Onze Engagement Engineers en ‘9+ klantveranderaars’ beschikken over een complete toolkit met uiteenlopende CX-methodieken en -tools, maar ook interventie- en veranderaanpakken. Zij voelen zich thuis in zowel middelgrote als grote (complexe) organisaties en staan bekend om een open, empathische, motiverende en mensgerichte aanpak. Ze hebben voldoende ervaring om te weten dat CX-programma’s en veranderinstrumenten en -processen altijd om maatwerk vragen (geen ‘sjabloon-consultancy’) en dat het ‘in beweging krijgen’ van teams en (middle-)management alleen succesvol is als er sprake is van sterke persoonlijke betrokkenheid.Waar nodig kan Altuïtion gebruik maken van een netwerk van externe CX-specialisten op diverse deelterreinen en zeer ervaren changemanagers en (top)managers met ruime ervaring in veranderingsprocessen in diverse sectoren en klantketens.