Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

De hele organisatie in een klantbelevings-gerichte beweging krijgen

Speciaal voor Customer Experience- of Marketing-professionals, alsmede voor deelnemers die eerder de Masterclass Customer Journey hebben gevolgd, is de opleiding ‘Masterclass Impact Realiseren met CX’ ontwikkeld. 


Deelnemers krijgen een fundamenteel begrip van hoe je in je organisatie in beweging krijgt en hoe zij een of meerdere 9+ Ways of Working kunnen implementeren. Een 9+ Way of Working (9+ WoW) is een voor de klant herkenbare werkwijze van een organisatie die de klant een 9+ ervaring bezorgt. De organisatie is in staat om deze beleving repeteerbaar en door alle processen heen te leveren, authentiek te houden en steeds te vernieuwen, om zo de klantverwachting te blijven overtreffen.

Customer Experience Management is een enorm breed vakgebied, dat onder meer de disciplines Service Design en Service Blueprint omvat. Daarom werkt Altuïtion met verschillende specialisten die dagelijks te maken hebben met de problematiek, uitdagingen en kansen die het vakgebied met zich meebrengt. Stuk voor stuk inspirerende professionals die weten hoe de omnichannel CX-wereld er nu uitziet en waar de professional van vandaag iets aan heeft. Deelnemers ontvangen de uitgave ‘Basisboek Customer Journey, een introductie in het vakgebied’.
 
De Masterclass ‘CX implementeren met impact’ bestaat uit 4 modules en een eindopdracht.

 
 

Customer JourneyX 
Management


Customer Journey Mapping, Making, Mining en Management: geïntegreerd


Lees verder

9+
Way of Working


CX is te belangrijk om alleen aan de afdeling CX over te laten



Lees verder

Competentieontwikkeling



CX-vaardigheden en CX-competenties ontwikkeld



Lees verder

 

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten