Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Het geheim van leiderschap is simpel. Volg je klanthart

Goed voorbeeld doet volgen, ook binnen CX


In een 9+ organisatie vormt een emotionele langetermijnrelatie met klanten en medewerkers het vertrekpunt én het eindpunt. Continue sturing daarop door management en directie is essentieel om die relatie levend te houden. Deze specifieke vorm van leiderschap noemen we ook wel 9+ Leiderschap.

Stond het vergroten van klantwaarde ooit gelijk aan ‘het vergroten van de economische waarde die de klant heeft voor de organisatie’, kijken we dankzij het concept 9+ Leiderschap met andere ogen naar het begrip klantwaarde: als de waarde die de organisatie heeft voor de klant. De waarde van de klant voor de organisatie vormt een logische resultante. Evenals het ambassadeurschap van klanten en medewerkers.

Altuïtion biedt een 9+ Leiderschapsprogramma waarin managers en directieleden leren hoe medewerkers kunnen worden gestimuleerd en gemotiveerd om de klantbeleving op een hoger plan te krijgen, elke dag een beetje beter.   
 

9+ Way of Working


CX is te belangrijk om alleen aan de afdeling CX over te laten


Lees verder

9+ Eigenaarschap


Teams willen graag samenwerken met klantbeleving als gelijkrichter


Lees verder

CX Toolbox


Ruim 20 jaar ervaring gebundeld in een uniek en compleet CX Framework

Lees verder

Klantcases


Signify

Bekijk case

Rabobank

Bekijk case



Meer klantcases

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten