Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Advanced Customer Experience Management Master™

Word jij ook Advanced Customer Experience Management Master™?

Inmiddels kennen we in Nederland een grote community van CX- en EX-professionals. Veel organisaties zetten stappen op de welbekende CX-maturiteitsladder. Deze ontwikkelingen in het vakgebied brengen nieuwe uitdagingen en vraagstukken met zich mee. Hoe neem ik mijn organisatie mee in het strategische belang van CX? Wat is er nodig om naar de volgende maturiteitsfase te groeien? Hoe zet een cultuurverandering in gang en houden we deze levend? Hoe versterken we de relatie tussen CX & EX? Hoe zet een geïntegreerd meethuis 2.0 op? Hoe krijg en houd ik het klant(belevings)denken levend, breed in mijn organisatie?

Aan de hand van de pijlers van het CXPA-model vinden we samen in het Advanced Customer Experience Management Master™-programma antwoorden op deze vragen door CX- en EX-kennis te delen en samen verder te ontwikkelen. We helpen jou om jouw organisatie (en alle deelnemers elkaars organisaties) verder te professionaliseren in dit mooi(st)e vakgebied.


Voor wie?

Het Advanced Customer Experience Management Master™-programma is o.a. bedoeld voor:
  • CCXP-professionals en CXPA-leden
  • Kopgroep Customer Experience Management-leden
  • Deelnemers van bijvoorbeeld de opleidingen Customer Journey ESPE™ Master en Customer Journey Deskundige van Altuïtion
  • Deelnemers van CX-opleidingen (ook CX Masterclass en CX Leadership Masterminds) van andere toonaangevende aanbieders
  • En voor alle andere stevige CX- en EX-managers met meer dan 5 jaar ervaring
Kortom, voor alle advanced en senior CX- en EX-professionals die hun organisatie verder willen helpen professionaliseren in het vakgebied en echt volgende stappen willen zetten.


Wat we beloven

  • Gestructureerd werken aan en verdiepen van alle pijlers van het CXPA-model
  • Training en challenges van pure – best in class – specialisten uit Nederland
  • State of the art content
  • Boordevol inspirerende best practices
  • Leer van je eveneens (zeer) ervaren CX- en EX-peers
  • Inhoud afgewisseld met intervisiemomenten
  • Je bouwt parallel aan een concrete strategische CX-Roadmap voor je organisatie
Goed te weten: waar in dit programma niet de focus op ligt, is persoonlijk CX-leiderschap. Ook de waardevolle intervisiemomenten zullen dus over de as van de inhoud gaan.

Dag 1:

  • CX-Strategie (Ochtend, 3 uur)
  • Emotionele beleving toegankelijk, tastbaar en toepasbaar gemaakt (Middag, 3 uur)
  • Science-meets-practice (Avond, 2,5 uur)

Dag 2 :

  • Customer Journey Management & Customer Journey Orkestratie (Ochtend, 3 uur)
  • Intervisie (Middag, 3 uur)

Dag 3:

  • Inspiratiebezoek Best Practices (bij bijv. NS, ANWB of Van Lanschot Bankiers)

Dag 4:

  • Boost de metrics Ochtend, 3 uur)
  • Effectieve transitie naar de volgende maturiteitsfase (Middag, 3 uur)
  • Employee Experience (Avond, 2,5 uur)

Dag 5:

  • Bouw een winnende customer centric cultuur (Ochtend, 3 uur)
  • Intervisie (Middag, 3 uur)

 

 

Informatie

Wil je meer informatie? Download dan de informatie-presentatie of neem contact met ons op!

 

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met ons op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten, Managing Partner

Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!

- Wilfred Achthoven, Managing Partner