Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Transformatie tot regisseur van optimale klantbeleving

Een intensieve opleiding van 6 dagen die professionals (denk aan CX-, Marketing-, HR-, Operations-, IT-, Facility- of Klantenservice-managers) transformeert tot ‘regisseur van optimale klantbeleving’. Gebaseerd op een combinatie van de nieuwste wetenschappelijke managementkennis en praktijkkennis van organisaties die klantbeleving al tot een vergevorderd niveau hebben gebracht. Tijdens de opleiding sparren deelnemers met de besten op het vakgebied van Customer Experience, en dat op 9+ locaties als Hof van Saksen.
 
In de loop van het programma, dat over drie maanden is verspreid, werken deelnemers aan diverse strategische cases uit de bedrijfspraktijk en werken ze toe naar een CX-plan, CX-business case en road map voor de eigen (9+) organisatie. Methodes als Creative Design Thinking en Business Model Canvas helpen deelnemers leren hoe creativiteit en innovatie kan worden toegepast in nieuwe klantinteracties. Samen met de docenten en de andere deelnemers van klantgerichte organisaties verkrijgen deelnemers handvatten voor alle stappen in het veranderproces: WHY, HOW, ACT en TRANSFORM. 

 

Deze opleiding wordt aangeboden in samenwerking met Rijksuniversiteit Groningen

Customer JourneyX 
Management


Customer Journey Mapping, Making, Mining en Management: geïntegreerd


Lees verder

9+
Way of Working


CX is te belangrijk om alleen aan de afdeling CX over te laten



Lees verder

Competentieontwikkeling



CX-vaardigheden en CX-competenties ontwikkeld



Lees verder

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten