Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Uw doel

Vertel ons uw 9+ doel

Welk doel wilt ú bereiken op gebied van Customer Experience?

Of wat is de vraag die u wilt stellen? We helpen u graag!




Veelgehoorde doelen

Ter inspiratie, zie hieronder concrete doelen en typische aanleidingen van Altuïtion’s opdrachtgevers in de afgelopen periode, zowel directie/management als professionals:

Vanuit directie/management

  • Help me onderscheiden op het gebied van beleving, want dat lukt me onvoldoende met mijn huidige – op zich prima – producten en diensten.
  • Help me om onze merkbeloften en strategie in de dagelijkse processen te ‘laden’ en echt in de praktijk van alledag te bewijzen.
  • Help me bij het realiseren van een merk-waardige klantbeleving, consistent, over alle kanalen heen.
  • Hoe kan ik Customer Journey Management naar het next level tillen?
  • Hoe kan ik mijn medewerkertevredenheid op een hoger niveau brengen?
  • Help mij om voor volgende periode aan een nieuw verhaal, een nieuwe visie, een nieuwe aanpak, een nieuwe kapstok. En laat die optellen met wat we eerder hebben gedaan 
  • Help me de organisatiecontinuïteit een fundament te geven
  • Help me met het in kaart brengen van mijn medewerkersbeleving (Employee Journey)
  • Help me een klant-/klantbelevings-/klantreis-gerichte beweging op gang te brengen. Hoe realiseer ik een 9+ Way of Working? 
  • We willen komen tot een eenduidig bedieningsconcept, eenduidige propositie of eenduidige way of working (manier van kijken, denken en doen) voor de gehele organisatie.
  • Bied onze organisatie ‘licht in de tunnel’, optimisme en energie via een outside-in approach
  • Help ons om onze KPI’s te bereiken (NPS, E-NPS, omzetstijging, conversie, propositie-innovatie/onderscheid, tevredenheid (grote) klanten, merk sterker verbinden met CX)
  • Help me met CX-capaciteit
  • Help me om customer journeys uit te laten groeien tot een volwaardige propositie van onze organisatie
  • Help me met CX-competentieontwikkeling, en help me mijn mensen op hoger niveau te krijgen. Ik wil zodanig geholpen worden dat ik de benodigde CX competenties straks zelf in huis heb.
  • Help me CX (breed) geaccepteerd/omarmd te krijgen en daarop een grote stap te zetten. Al onze medewerkers moeten de klant(beleving) op nr. 1 zetten, hoe doe ik dat? En hoe kunnen ze dat combineren met de vele andere prioriteiten die ze al hebben?
  • Help me met tools voor onze CX’ers en andere CX-verantwoordelijken (al dan niet in agile teams)
  • Help me te bereiken dat:
    • Onze medewerkers customer centric leren kijken/denken/doen
    • De readyness for change wordt vergroot
    • De samenwerking in de keten verbetert en een doorbraak bereiken
    • We Lean/SixSigma en Customer Journey-/CX-denken kunnen verbinden
    • We agile werken en Customer Journey-/CX-denken en -doen kunnen verbinden
    • Help me met inzichten/journeys als koppeling met CX en als basis voor ICT-requirements

Vanuit professionals:

  • Wat zijn onze key-Customer Journeys, hoe houd ik overzicht en hoe kan ik Customer Journey Management inrichten?
  • Help mij om voor volgende periode aan een nieuw verhaal, een nieuwe visie, een nieuwe aanpak, een nieuwe kapstok. En laat die optellen met wat ik eerder heb gedaan
  • Help me mijn specifieke KPI te bereiken/mijn gedane belofte in te vullen:
    • Beloofde innovatie in bedieningsconcept/aanpak
    • Stijging NPS/klanttevredenheid
    • Stijging medewerkerstevredenheid/lager ziekteverzuim
    • Vergroting conversie en/of omzet
    • Onderscheid t.o.v. de competitie
    • Brede CX-competentieontwikkeling
  • Help me met capaciteit (al dan niet in Agile team)
  • Help me bij mijn persoonlijke (competentie-)ontwikkeling
  • Help me met praktische tools voor onze CX-professionals en andere CX-verantwoordelijken
  • Help me de uitvoerders van de Customer Journey op het juiste emotionele niveau te krijgen
  • Specifiek Customer Journey-/CX-doel:
    • Ontwikkelen innovatieve, disruptieve Ideale Klantreis of in kaart brengen toekomstige (digitale) klantreis
    • Nieuwe, brede standaard Customer Journey-aanpak ontwerpen die op verschillende niveaus binnen organisatie gebruikt kan worden
    • We hebben veel customer journeys, veel inzichten en een volle backlog. Help ons de juiste (onderbouwde) keuzes te maken: de juiste dingen juist doen
    • Klantreis en momenten van de waarheid juiste emotionele lading meegeven
    • We gaan aan de slag met NPS maar help me hoe we hieruit de juiste input kunnen destilleren om structureel tot (small en big loop) tot verbeteringen te komen
    • Ik ben nu NPS-verantwoordelijke: hoe gaan we de NPS en het aantal promoters versneld laten stijgen? Ik wil scherp inzicht krijgen in de echte drivers van een hogere NPS. En ik wil de koppeling van deze drivers met drijfveren van klanten beter begrijpen.
    • Help me met cross-over Emotionele Customer Journey/Customer Journey Analytics
    • Help me met inzichten/journeys als koppeling met CX en basis voor ICT. We willen een ideale briefing voor een automatiseringstraject opstellen.

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten