Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Onbewust wordt er – nog meer dan voor deze periode – heel veel van je verwacht. Uiteraard operationeel. Maar ook als verbinder, met name op emotioneel niveau. En tegelijkertijd dat je perspectief op de toekomst biedt.
Hoe we dat weten? Altuïtion heeft het initiatief genomen voor een continue reis waarin we iedere maand inzichten bieden vanuit drie emotionele belevingsperspectieven: medewerkers, managers en klanten. We noemen deze belevingsupdate: Nieuwste Normaal Emotional Journey.



Download de PDF en ontvang ook de maandelijkse updates

Wil je weten wat de behoeften, beleving en barrières van medewerkers, managers en klanten zijn en hoe ze naar het nu en naar de toekomst kijken? Download hieronder de PDF van de complete rapportage. We sturen je – uiteraard eveneens kosteloos – maandelijks de toekomstige updates.  


Wil je dieper op de materie ingaan? 
Ik download zo direct de rijke rapportage van Altuïtion’s Nieuwste Normaal Emotional Journey. Aanvullend wil ik:

dieper op deze materie ingaan met peers van andere organisaties over de How do you do it?, nodig mij uit voor een Ronde Tafel-gesprek Op Afstand Dichtbij of op een zomerse locatie.
mijn eigen beleving delen en wellicht ook zelf een keer meedoen aan een belevingsinterview over het nieuwste normaal.
 

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten