Naast Customer JourneyX Management en 9+ Ways of Working is competentieontwikkeling al jaren een kernactiviteit van Altuïtion. Niet alleen verzorgen we veel incompany-opleidingen en workshops, ook verzorgen we gastdocentschappen op het CX-vakgebied - onder meer aan de Nyenrode Business School, de AOG School of Management, de School for Customer Management, diverse HBO-opleidingen en SRM.
Op dit moment bieden we de volgende opleidingen aan, die alle ook als in company-variant kunnen worden georganiseerd.
- Integraal Customer Experience Management-programma
- Summercourse CEM / Klantbeleving
- Opleiding Customer Journey ESPE™ Master (Meerdaagse opleiding met 5 blokken: Scope en processen, Belevingsonderzoek, Analyse Momenten van de Waarheid en emotionele klantbeleving, 9+ Ideegeneratie en Ontwikkelen en Implementeren 9+ concepten)
- Masterclass Customer Journey (meerdaagse opleiding)
- Masterclass Impactvolle Customer Experience (meerdaagse opleiding)
- 9+ Inspiratie & Awareness Workshop Management (halve dag)
- 9+ Inspiratie & Awareness Workshop medewerkers en teamleiders (halve dag)
- 9+ Masterclass (een complete dag)
- Training Empathisch Luisteren™ (meerdaagse training)
- Retentietraining en -coaching (meerdaagse training)
- Training toepassen Belevingsklassiekers™
- Training belevingsinterviews
- Opleiding Customer Experience Management in samenwerking met Rijksuniversiteit Groningen