Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

We delen van harte ruim 20 jaar CX-kennis, -vaardigheden en -fascinatie

​​​​​​Naast Customer JourneyX Management en 9+ Ways of Working is competentieontwikkeling al jaren een kernactiviteit van Altuïtion. Niet alleen verzorgen we veel incompany-opleidingen en workshops, ook verzorgen we gastdocentschappen op het CX-vakgebied - onder meer aan de Nyenrode Business School, de AOG School of Management, de School for Customer Management, diverse HBO-opleidingen en SRM.



Op dit moment bieden we de volgende opleidingen aan, die alle ook als in company-variant kunnen worden georganiseerd. 

      

Onze dienstverlening

JourneyX 
Management


Customer Journey Mapping, Making, Mining, and Management: Integrated


Read more

9+
Way of Working


CX is too important to only be addressed by the CX department



Read more

Competence development



CX skills and CX competences developed


Read more

Would you like to become a 9+ organization and excel in emotional customer and employee experience?

We can tell you all about it and will be happy to answer all your questions!

Please contact me onI will send my question by e-mail

Each 9+ experience
increases enthusiasm and success.

- Stephan van Slooten