Meer weten?

Bel of mail 


Altuïtion


073 6469393

info@altuition.nl

Boek bestellen?

Het boek is onder andere te bestellen bij managementboek.nl.

Boek bestellen?

Het boek is onder andere te bestellen bij managementboek.nl.

Trainingen & opleidingen

Customer Experience Management en organiseren klantbeleving vragen om nieuwe competenties

Altuïtion verzorgt diverse inspiratiesessies, trainingen en opleidingen op het gebied van Customer Experience Management: van 9+ Workshops tot en met complete opleidingen tot Customer Journey ESPE™ Master.  

Klantbeleving, Customer Experience Management, Net Promotor Score, 9+: organisaties zijn volop in beweging om de klant beter te bedienen. Waarbij 'gewoon' doen wat er verwacht wordt in veel gevallen allang niet meer genoeg is. Om (potentiële) klanten te ‘raken’ en om een emotionele connectie te maken, is kennis van onbewuste klantbeleving onontbeerlijk. Net als een effectieve aanpak om daarop op de juiste manier op in te spelen. Altuïtion helpt professionals in tal van organisaties hier grip op te krijgen.

 

Wij bieden onder meer aan:

  • Integraal Customer Experience Management-programma
  • Summercourse CEM / Klantbeleving
  • Opleiding Customer Journey ESPE™ Master
    (Meerdaagse opleiding met 5 blokken: Scope en processen, Belevingsonderzoek, Analyse Momenten van de Waarheid en emotionele klantbeleving, 9+ Ideegeneratie en Ontwikkelen en Implementeren 9+ concepten)
  • Masterclass Customer Journey in samenwerking met SRM (meerdaagse opleiding)
  • 9+ Inspiratie & Awareness Workshop Management (halve dag)
  • 9+ Inspiratie & Awareness Workshop medewerkers en teamleiders (halve dag)
  • 9+ Masterclass (een complete dag)
  • Training Empathisch Luisteren™ (meerdaagse training)
  • Retentietraining en -coaching (meerdaagse training)
  • Training toepassen Belevingsklassiekers™
  • Training belevingsinterviews