Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Diep inzicht in de onbewuste, emotionele klantbeleving

Belevingsinterviews & -panels

De Altuïtion Belevingsinterviews en Belevingspanels zijn speciaal ontwikkeld om snel en kostenefficiënt diep inzicht te krijgen in de belevingswereld van consumenten en B2B-klanten. Door de onderzoeksopzet te baseren op beelden (de ‘taal’ van het onbewuste) lokken we zeer sterke (diepe) associaties uit, die nieuwe inzichten bieden in de onuitgesproken verwachtingen van klanten, mogelijke relevante contactmomenten en de beste manier om klanten ‘letterlijk en figuurlijk’ aan te spreken.


Tevens brengen we in kaart wat klanten beogen met een product of dienst. Daarmee wordt een nieuwe, diepere en (emotioneel) rijkere laag aan de onderzoeksresultaten toegevoegd.

Altuïtion geldt als een van de leidende partijen in Nederland op het gebied van Belevingsinterviews en Belevingspanels. Deze worden als innovatieve instrumenten inmiddels bij tal van ondernemingen succesvol toegepast.


 

Customer JourneyX 
Management


Customer Journey Mapping, Making, Mining en Management: geïntegreerd


Lees verder

9+
Way of Working


CX is te belangrijk om alleen aan de afdeling CX over te laten



Lees verder

Competentieontwikkeling



CX-vaardigheden en CX-competenties ontwikkeld



Lees verder

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten