Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Maak een doorbraak in conversie

Veel organisaties zijn op zoek naar een betere conversie van website en/of call center. En dan bij voorkeur door maatregelen die snel ingevoerd kunnen worden en die met minimale inspanning maximaal resultaat opleveren.

De  Amerikaanse online marketing-pioniers Bryan en Jeffrey Eisenberg ontwikkelden daartoe een unieke methodiek, gebaseerd op nieuwe inzichten over het oriëntatie- en aankoopgedrag van websitebezoekers. De bijbehorende gedragstypes vormen de basis voor een aantal bewezen doorbraken in conversie.

Door deze methodiek te linken aan wetenschappelijk onderzoek op het terrein van overtuigingsprincipes maakt Altuïtion het mogelijk een conversiescan uit te voeren die concreet antwoord geeft op vragen als:
  • Welke content (functionaliteiten, informatie, etc.) hebben de verschillende gedragstypes nodig om te komen tot de aanvraag van een product of dienst?
  • Welke overtuigingsprincipes kunnen op welke wijze effectief worden toegepast om de bezoekers op basis van hun gedragstype te verleiden?
  • Hoe kunnen de gedragstypes en de verleidingsprincipes concreet worden uitgewerkt voor de website en het callcenter?
Deze informatie vormt een stevige basis voor aanzienlijke conversieverbeteringen bij het ontwerpen van nieuwe websites en het aanpassen van bestaande websites (tot wel 25%). Een niet onbelangrijk (bij-)effect van succesvolle conversie-optimalisatietrajecten is dat ze doorgaans leiden tot een duidelijke toename van de klantfocus binnen de organisatie!
 

JourneyX Management

Customer & Employee Journey Mapping, Making, Mining & Management – CX & EX integreren

Lees verder

9+ Way of Working

Transformatie in de gehele keten – CX & EX organiseren

Lees verder

Competentieontwikkeling

CX- & EX-competenties en vaardigheden in eigen huis – CX & EX leren

Lees verder
 

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met ons op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten, Managing Partner

Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!

- Wilfred Achthoven, Managing Partner