Speciaal voor Customer Experience- of Marketing-professionals, alsmede voor deelnemers die eerder de Masterclass Customer Journey hebben gevolgd, is de opleiding ‘Masterclass Impact Realiseren met CX’ ontwikkeld.
Deelnemers krijgen een fundamenteel begrip van hoe je in je organisatie in beweging krijgt en hoe zij een of meerdere 9+ Ways of Working kunnen implementeren. Een 9+ Way of Working (9+ WoW) is een voor de klant herkenbare werkwijze van een organisatie die de klant een 9+ ervaring bezorgt. De organisatie is in staat om deze beleving repeteerbaar en door alle processen heen te leveren, authentiek te houden en steeds te vernieuwen, om zo de klantverwachting te blijven overtreffen.
Customer Experience Management is een enorm breed vakgebied, dat onder meer de disciplines Service Design en Service Blueprint omvat. Daarom werkt Altuïtion met verschillende specialisten die dagelijks te maken hebben met de problematiek, uitdagingen en kansen die het vakgebied met zich meebrengt. Stuk voor stuk inspirerende professionals die weten hoe de omnichannel CX-wereld er nu uitziet en waar de professional van vandaag iets aan heeft. Deelnemers ontvangen de uitgave ‘Basisboek Customer Journey, een introductie in het vakgebied’.
De Masterclass ‘CX implementeren met impact’ bestaat uit 4 modules en een eindopdracht.