Integrale CX- & EX-Toolbox – gebaseerd op ruim 20 jaar experience management-kennis en -ervaring
Doordat Customer & Employee Experience Management om zich heen grijpen in organisaties wordt van de direct betrokken CX- en EX-verantwoordelijken en CX- en EX-professionals – CX expert leads, customer journey-managers, marketeers, customer experience managers, HR-professionals – verwacht dat zij steeds weer een professionaliseringsslag maken. Daar is onder andere een universele, krachtige toolset voor nodig. Altuïtion heeft op basis van haar ruime ervaring en marktleiderschap op het gebied van customer & employee journeys, customer & employee journey management en customer & employee experience management een unieke, integrale set aan tools en methodieken ontwikkeld en beschikbaar gesteld voor CX- en EX-professionals van bestaande en nieuwe opdrachtgevers. Altuïtion kan opdrachtgevers het integrale traject aanbieden, desgewenst tot en met Gidsende Principes en een Customer Journey-handboek, mede gebaseerd op het Basisboek Customer Journey dat we hebben geschreven voor het HBO-onderwijs.We maken binnen de CX- & EX-Toolset onderscheid tussen tools op managementniveau enerzijds en tools voor professionals die er concreet mee aan de slag gaan anderzijds. Daarnaast onderscheiden we de volgende twee fasen: