Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Signature Journey

De Signature Journey: inspiratie voor de merkbeleving

Hoewel doorgaans gericht op het optimaliseren en emotioneel verrijken van het proces van klantbediening, kan een Customer Journey ook uitstekend worden ingezet om de merkbeleving of merkwaarde van een organisatie te versterken. Daartoe heeft Altuïtion een speciale variant op de Customer Journey ontwikkeld, de zogeheten Signature Journey.

In een Signature Journey wordt op een specifieke manier ingespeeld op de zogeheten ‘momenten van de waarheid’, en wel zó dat ook de merkwaarden van de organisatie nog eens extra worden benadrukt en doorvertaald in de integrale dienstverlening.

Vaak worden in de Signature Journey ook extra momenten gedefinieerd, waar de organisatie als merk extra kansen ziet om waar te maken wat zij voor klanten wil betekenen (ook wel ‘momenten van het merk’ genoemd). Een Signature Journey is, kortom, een Customer Journey die door de organisatie als het ware van een eigen persoonlijke ‘handtekening’ is voorzien. Er wordt niet alleen een oplossing geboden voor de klant, maar ook wordt duidelijk gemaakt van wie deze oplossing afkomstig is.

Altuïtion voerde afgelopen jaren diverse Signature Journeys uit, onder meer voor Interpolis in het kader van haar merkbelofte ‘Glashelder’.

Customer Journey Mapping


Waar, wanneer en hoe de emotionele connectie maken


Lees verder

Customer Journey
Mining


Fact-based Customer Journey Management


Lees verder

Customer Journey
Making


Onderscheidende, relevante en impactvolle experiences  


Lees verder

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten