Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Case: T-Mobile

Service Design best in class branded Customer Experience Cases

Altuïtion bouwt haar bestaande practice op het gebied van Service Design steeds verder uit voor en met opdrachtgevers? En met succes…

Tisha van Lammeren, Directeur Consumer Marketing T-Mobile Nederland:

“T-Mobile heeft Altuïtion gevraagd om te helpen bij de keuze, de co-creatie en het testen van 3 à 4 concrete, relevante en impactvolle – best in class – branded Customer Experience Cases. In een agile Customer Journey-mapping- en Service Design-proces hebben we de concepten ‘Pitstop’, ‘Vertrouwen’, ‘Even bijpraten’ en ‘Erkenning’ ontwikkeld. Normaal vallen in een innovatieproject een aantal concepten af. Nu niet! We hebben alle concepten getest en ze helpen T-Mobile allemaal zo effectief in het boosten van de klantbelevingsgerichtheid en bij het verbeteren van de churncijfers dat we besloten hebben om alle concepten vanuit de pilot nu breed live in te zetten! T-Mobile is op een missie om klantfrustraties structureel weg te nemen bij haar klanten, op een manier die vernieuwend is en sterk inspeelt op de emotionele klantbeleving.”

Meer klantcases

Apenheul

Bekijk case

Rabobank

Bekijk case

Signify

Bekijk case

















Bekijk meer klantcases

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten