Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Case: Kadaster

De relatie versterken met een belangrijke B2B-doelgroep

Het Kadaster is in Nederland verantwoordelijk voor het registreren van vastgoed en geografische informatie. Deze wettelijke taak borgt de rechtszekerheid: wat is van wie? En waar lopen de grenzen?
Een belangrijke klantengroep voor het Kadaster is het notariaat. Door de vele technologische ontwikkelingen is de laatste jaren veel veranderd in de dienstverlening van het Kadaster. Met de business-to-business ‘Klantreis Notariaat’ wilde het Kadaster inzicht krijgen in de dienstverlening rondom de inschrijving van een of meerdere percelen en op basis daarvan komen tot een vernieuwing van het bedieningsconcept voor het Notariaat. Met een multi-disciplinair team is er gekeken naar verbeteringen in het proces voor het notariaat, de relatie met het notariaat en de contactstrategie (waar kan men terecht met vragen).

Opdrachtgeefster Gaby Anink: "Het was heel mooi om te zien hoe je met mensen uit allerlei disciplines gezamenlijk tot voorstellen kunt komen om je dienstverlening te verbeteren, maar dan wel gedacht vanuit de klant! Ik vond de combinatie met Lean Six Sigma ook bijzonder waardevol. We hebben in dit project het Customer Experience-denken en Lean Six Sigma krachtig gecombineerd en veel energie losgemaakt. Energie die inmiddels heeft geleid tot een praktische doorvertaling in het bedieningsconcept voor het Notariaat."

 

Meer klantcases

Apenheul

Bekijk case

Rabobank

Bekijk case

Signify

Bekijk case

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten