Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Case: Fujifilm

Topkwaliteit producten vragen om topkwaliteit dienstverlening & beleving


Fujifilm is een internationaal concern met producten als Instax – een populaire camera voor het maken van instant foto's – topkwaliteit spiegelloze systeemcamera's en fotopapier voor met name de professionele markt (o.a. laboratoria voor fotoboeken,prints e.d.). Fujifilm heeft in Europa de distributie en logistiek voor haar klanten verder geoptimaliseerd en wilde weten of de klanten in de verschillende landen van Europa dit ook als zodanig ervaren. Met Altuïtion werd de klantreis van zakelijke klanten in Spanje, Portugal en Groot Brittannië in kaart gebracht. De inzichten zijn gebruikt om zowel lokaal als internationaal verbteringen aan te brengen in de dienstverlening naar klanten in de landen en de landenorganisaties zelf.
 
Peter Struik, Executive Director Fujifilm Europe: "de klantreis heeft ons inzicht gegeven waar we onze klanten echt naar zoeken in onze dienstverlening. Het heeft niet alleen bijgedragen tot een grotere bewustwording hoe klanten naar ons kijken, maar ook tot verbeteringen in onze dienstverlening. Zowel functioneel als emotioneel."