Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Case: Conrad

Customer Journey voor een online leider

Conrad Electronic Benelux is al jarenlang de grootste webshop van Nederland en België met duizenden elektronische producten, gadgets en technische apparatuur voor de hobbyist en vakman. Conrad heeft haar eerste kennismaking met de Customer Journey beleefd. Conrad heeft in dit traject met Altuïtion ervaren dat de Customer Journey een krachtig instrument is voor zowel bewustwording van de organisatie met betrekking tot de (emotionele) klantbeleving als voor het genereren van diepe inzichten en ideeën die voor de klant echt het verschil maken.

Conrad heeft inmiddels de eerste quick wins uit de Customer Journey gerealiseerd en heeft een start gemaakt met de voorbereiding van de andere implementaties. De online organisatie wil op termijn op meerdere domeinen (producten, processen, segmenten) de Customer Journey toepassen. Bij het moederbedrijf in Duitsland is inmiddels ook de interesse in Customer Experience Management gewekt naar aanleiding van de zeer enthousiaste geluiden vanuit Conrad Electronic Benelux’ management en medewerkers.
  

Meer klantcases

Apenheul

Bekijk case

Rabobank

Bekijk case

Signify

Bekijk case

















Bekijk meer klantcases

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met mij op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten