Cases ter inspiratie

Processen die het verschil realiseren

André Streefkerk, Manager SENS Achmea

"Achmea is al een paar jaar aan het werk met Customer Journeys. We hebben in de praktijk gemerkt dat mensen heel gedegen en methodisch door de processen gaan. Zo wordt iedereen zich heel bewust van de klantreis. Medewerkers en leidinggevenden ontdekken wat echt het verschil maakt in de klantbeleving. Wij gaan deze aanpak invlechten in ons lean programma".

Organiseren van engagement

Altuïtion helpt uw medewerkers om hun (deel)processen zodanig in te richten dat zij inspelen op de beleving van de klant. Met behulp van de Customer Journey ESPE (Emotional Service & Process Engineering) 'confronteren' wij de (onbewuste) belevingswereld van uw klanten met uw huidige producten, diensten en uw commerciële en serviceprocessen. Samen met uw medewerkers worden potentiële procesverbeteringen snel gelokaliseerd. Op basis daarvan worden rond "momenten van de waarheid" 9+ ervaringen gecreëerd die klanten werkelijk (emotioneel) raken.