Boek bestellen?

Het boek is onder andere te bestellen bij managementboek.nl.

Boek bestellen?

Het boek is onder andere te bestellen bij managementboek.nl.

Bestsellers

‘Klanthelden in de 9+ organisatie; excelleren in emotionele klantbeleving’

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo’n organisatie is een Klantheld! Klanthelden zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.

Lees meer

Bestel dit boek via Managementboek.nl

 

'De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare'

Het perspectief van de 9+ organisatie: de onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving en die op het juiste moment en op de juiste manier het verschil maakt in die klantbeleving (9+). Hoe doe je dat? En vooral: wat levert dat op? In tien inspirerende hoofdstukken leggen de auteurs uit hoe (met name onbewuste) klantbeleving centraal kan worden gesteld in alle commerciële bedrijfsprocessen en welke technieken daartoe effectief bijdragen. Met als uitkomst een heuse 'paradigm shift': de omslag van Operational Excellence naar Customer Excellence. De auteurs voorzien dat succesvolle organisaties een belangrijk stuk van hun groei gaan realiseren door veel relevanter te worden in de belevingswereld van de klant. Ze verwerven mindshare met een hogere marketshare als gevolg.

De bonus? Volledig tevreden en daardoor loyale klanten!

Bestel dit boek via Managementboek.nl