Meer weten?

Bel of mail 


Altuïtion


073 6469393

info@altuition.nl

Engagement Engineering

Tevreden klanten zijn eigenlijk onverschillige klanten. Tevreden medewerkers zijn eigenlijk onverschillige medewerkers. Een organisatie die duurzaam wil groeien, start vandaag met werken aan loyale klanten en loyale medewerkers. Hoe? Door effectief in te spelen op onbewuste beleving en door die factoren te vinden die voor klanten en medewerkers het verschil maken.

Altuïtion helpt organisaties hun merk, propositie en/of serviceproces opnieuw vorm te geven met (bewuste én onbewuste) klantbeleving als vertrekpunt. Dat doen we door samen met de medewerkers op zoek te gaan naar specifieke verbeterpunten die werkelijke emotionele impact hebben op de klant. Om die verbeterpunten vervolgens standaard in te bouwen in de klantbedieningsprocessen.  Wij noemen dit ‘engagement engineering’: sleutelen aan loyaliteit en betrokkenheid vanuit diep begrip en gevoel van de (klant)beleving. Met als resultaat commerciële doorbraken die hand in hand gaan met doorbraken in motivatie en betrokken medewerkers. Engagement resultaten worden gemeten middels aanvullende belevingsmetingen en kunnen prima 'meelopen' in NPS metingen.

Engaged organisaties hebben een veelal emotionele relatie met hun klanten en medewerkers. Ze stellen inzichten boven vooronderstellingen. Belevingsonderzoek boven marktonderzoek. Emotie boven ratio. Empathie boven control. Een dialoog boven zenden. En relationeel boven functioneel. Engaged organisaties zijn vernieuwend, verrassend en verbonden. Voor wie dat wil worden, zijn en blijven: Altuïtion. The Engagement Engineers.