Customer Excellence
Van Operational Excellence naar Customer Excellence
Waar Operational Excellence en Lean programma's zich in de eerste plaats richten op procesoptimalisatie, gaat een Customer Excellence aanpak een wezenlijke stap verder. Deze filosofie stelt de klant ALTIJD centraal, dus zowel in verbetering van marketing, sales, product- en conceptontwikkeling, als in customer service én strategie-ontwikkeling. Er wordt, kortom, in de breedte toegewerkt naar een omslag van Operational Excellence naar Customer Excellence, ofwel naar een ‘9+ organisatie’.
Daarvoor is nodig dat bedrijven op een andere manier moeten leren ‘luisteren’, om te doorgronden wat klanten werkelijk (onbewust) vinden en verwachten. De Altuïtion Customer Journey-programma's leveren daaraan een wezenlijke bijdrage, en maken het mogelijk om in alle disciplines steeds opnieuw 9+ ervaringen te genereren op voor klanten relevante (mentale) momenten.
Altuïtion geldt als marktleider op het gebied van klantbeleving en als grondlegger van de 9+ filosofie: een commercieel-strategisch proces dat structureel focust op klantrelaties en waarbij klantbeleving als ultieme kwaliteitsindicator geldt.