Meer weten?

Bel of mail 


Thirza Rottier


073 6469393

trottier@altuition.nl

Cases ter inspiratie

Belevingsinterviews & -panels

De Altuïtion Belevingspanels en Belevingsinterviews zijn speciaal ontwikkeld om snel en kostenefficiënt een eerste, diepere blik te krijgen in de belevingswereld van consumenten.

Door de panel-setting te baseren op beelden (de ‘taal’ van het onbewuste) lokken we zeer sterke (diepe) associaties uit, die nieuwe inzichten bieden in de onuitgesproken verwachtingen van klanten, mogelijke relevante contactmomenten en de beste manier om klanten ‘letterlijk en figuurlijk’ aan te spreken.

Tevens brengen we in kaart wat klanten beogen met een product of dienst. Daarmee wordt een nieuwe, diepere en (emotioneel) rijkere laag aan de onderzoeksresultaten toegevoegd.

Altuïtion geldt als een van de leidende partijen in Nederland op het gebied van Belevingsinterviews en Belevingspanels. Deze worden als innovatieve instrumenten inmiddels bij tal van ondernemingen succesvol toegepast.