Meer weten?

Bel of mail 


Joris Willems


073 6469393

jwillems@altuition.nl

Belevingsklassiekers™

Altuïtion heeft de afgelopen jaren honderden complete Customer Journeys (zowel B2C als B2B) in kaart gebracht, mede op basis van de aan de Harvard Business School ontwikkelde ZMET®-methodiek. Op basis van al deze klantreizen en de duizenden diepgaande interviews heeft Altuïtion universele klantbelevingsthema’s ontdekt (belevingspatronen, -kenmerken en -momenten) die bij klanten in diverse branches spelen: Belevingsklassiekers™. Deze Belevingsklassiekers™ bieden een nieuwe concrete, onderscheidende aanpak om efficiënter en kwalitatief beter en dieper Belevingsonderzoek uit te kunnen voeren. Deze kennis is door Altuïtion gebundeld in een database die wordt ingezet bij zowel de onderzoeksopzet als bij de hierdoor nog effectievere en impactvollere ideegeneratie.
Enkele inzichten uit de Belevingsklassiekers™:

  • In zowel de energie-, telecom-, verzekerings-, bank- als ICT-markt zijn vrijwel alle Momenten en Emoties van de Waarheid niet gebonden aan een touchpoint.
  • In diensten begrijpt vrijwel niemand echt wat men koopt.
  • Het in gebruik nemen van een product is meestal geen feestje.
  • Veel mensen twijfelen over hun aankoop en zoeken bevestiging van de juiste keuze.