Cases ter inspiratie

9+ Way of Working met de Rabobank

Maarten Kolkman, Senior Sales & Distributie Manager Particulieren en Private Banking Rabobank:

"Via een 9+ Way of Working wil Rabobank de meest klantgerichte bank van Nederland worden. We zijn op een mooie reis met Altuïtion.”

Rabobank wil er zíjn voor haar klanten. Altijd. Vanuit een persoonlijke betrokkenheid, ondersteund met moderne digitale middelen. En op sleutelmomenten (de belangrijkste momenten in het leven van een klant) wil Rabobank éxtra betekenisvol zijn. Niet alleen functioneel, maar ook emotioneel. Op deze ultieme Momenten van de Waarheid kan en wil Rabobank echt het verschil maken voor haar klanten, en wil ze recht doen aan haar ambitie: het zijn en blijven van de meest klantgerichte bank van Nederland. Rabobank wil de verbinding met haar klanten (en haar medewerkers) verdiepen en warmer en relevanter maken. Rabobank wil deze 9+ beleving opbouwen samen met Altuïtion, de grondleggers van ‘de 9+ organisatie’. In een intensief programma ontwikkelen  Rabobank en Altuïtion een 9+ Way of Working om van Rabobank een 9+ organisatie te maken.