Meer weten?

Bel of mail 


Stephan van Slooten


073 6469393

stephan@altuition.nl

9+ Way of Working (9+ WoW)

9+ organisaties willen met hun klanten betekenisvolle relaties bouwen en onderhouden, gebaseerd op een emotionele connectie (9+). Ze kijken daarbij integraal naar (de alignment van) alle processen. Hierbij worden producten en diensten sowieso goed, gemakkelijk en betrouwbaar geleverd (7+).

Dit veronderstelt inlevingsvermogen in de belevingswereld en oog voor de wisselende context van de klant. Doordat het management dit ‘inleven in de klant’ stimuleert, wordt stapsgewijs gewerkt aan de emotionele connectie – engagement – met klanten.

En dit werkt ook intern stimulerend: “… we hebben het steeds vaker over emotionele klantbeleving en dat maakt ons werk nog interessanter, zeker omdat we ook betrokken worden in het bedenken en realiseren van allerlei proces-, service- en communicatieverbeteringen, erg leuk!”

De Employee Journeys worden zo verbonden met de Customer Journeys en daarmee de basis voor een nieuwe Way of Working: 9+ WoW.

In 9+ organisaties challengen medewerkers en managers elkaar op:

  • Welke bedachte klantbedieningsinnovaties het beste passen bij de – bij voorkeur – emotionele merkbeloftes: een Customer Journey wordt zo een Signature Journey voor de klant: met wie of waarover de klant (omnichannel) contact heeft met de organisatie; er ontstaat altijd een goed gevoel dat verder gaat dan sec tevredenheid over de geleverde informatie, producten en diensten: “wow, deze club is opvallend goed bezig!”
  • Continu leren van (emotionele) feedback, steeds nieuwe interventies in een klantreis toevoegen en voortdurend blijven zoeken naar de volgende klantverbetering.
  • First-time fix op klantbediening: 40 jaar oude principes uit de Lean-filosofie (incl. team-/ weekstarts, etc.) worden nu toegepast op het daadwerkelijk creëren en onderhouden van betekenisvolle, spannende klantrelaties doordat op Momenten van de Waarheid een emotionele, 9+ ervaring wordt gecreëerd. Hierdoor ontstaat overall een emotionele connectie met loyaliteit en spontane aanbeveling als belangrijkste resultaten voor de 9+ organisatie!
    Alignment en Engagement gaan hand-in-hand en zorgen voor een nieuw elan in elk type organisatie. Onderscheid en resultaat door de emotionele connectie met klanten en medewerkers en het systematisch, betrouwbaar en continu leveren van een 9+ klantbeleving. De 9+ organisatie-adviseurs, engagement coaches en engagement engineers van Altuïtion helpen u graag met het introduceren van deze 9+ Way of Working.

Altuïtion: Align your Intuition!